« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
در آستانه یوم الله 9 دی ؛
جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با موضوع چگونگی برگزاری مراسم 9دی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا  در این جلسه که با حضور روحانیون شهرستان لنده برگزار گردید،گفت:در آستانه یوم الله 9دی هستیم که در این روز مردم ما  حماسه ارزشمندی را رقم زدند  که انقلاب ما را با بصیرت از لب پرتگاه نجات داد و این روز بزرگ را به همه آزادگان و ملت ایران تبریک می گویم.


وی افزود:از 9دی تا 19دی به دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده با محوریت شعار بصیرت فاطمی و مقاومت علوی که در این 10روز حوادث مهمی اتفاق افتاده که روز شمار این مناسبتها باید در دستور کار روحانیون قرار بگیرد و و در مجالس و محافل ابعاد این حوادث برای مردم خصوصا نسل نوجوان و جوان روشن و تبیین شود.

الهی نیا در ادامه گفت:این دهه با شهادت حضرت فاطمه( س) مصادف شده که همه این مناسبتها با هم به نوعی تناسب دارند .مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد:حماسه 9دی فتنه بزرگ آمریکایی صهیونیستی را خنثی کرد و این مناسبت مهم باید برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام الهی نیا تصریح کرد:در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده بزرگ و بین الملل و مقاومت هستیم که به دستور مستقیم رئیس جمهور ملعون آمریکا ترور و به شهادت رسید اما در پاسخ به این حرکت سپاه پاسداران با اقدام شجاعانه حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا را در دنیا تحقیر کرد و هیمنه آن را شکست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکید کرد:تشییع میلیونی و جهانی و بی نظیر سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس از طرف رهبر معظم انقلاب یوم الله نامگذاری شده است.الهی نیا خاطرنشان کرد:کشور ما در طول این 42سال در مقابل توطئه ها که به منظور براندازی این نظام صورت گرفته،با بصیرت و پیوند مردم با امامین انقلاب همه توطئه های آنان خنثی گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پایان گفت:دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام ما استفاده می کند که لازم است همه مردم ما با بصیرت کامل توطئه های دشمن را بشناسند و خنثی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: